lørdag den 18. juli 2009

DJ Lort ruller sig ud

Yo!

Ræk mig en hammer
Så jeg kan gi Auken en lammer
For en lam gang slam
Ja, det er lige ham

Pis mig i nakken
Og skænk mig lige takken
Når jeg river knoppen
Af messias dukken

Rend mig alle sammen
I kender ikke flammen
Jeg skider på det hele
Og gider ikke dele

Yo, Yo, Yo

Fuck, Fuck, Fuck!

Bang, bang, bam

Ovenstående er naturligvis en kommentar til Århus Kommunes (RIP) rap sag. Har vi ikke ytringsfrihed i landet? Har jeg ikke ret til at ønske Messerschmidt død? Undskyld, jeg mente Auken.
Har jeg ikke ret til at ønske, at indvandrere bliver smidt ud af landet, fra et fly uden faldskærm?
Har jeg ikke ret til at anvende lige så mange fækaliske gloser som jeg vil?

Er dette ikke lige som Muhammadtegningerne, retten til at fornærme? Og hvorfor hører retten til at ønske andre menneskers død, eller true dem på livet ikke med til den omgang?

Og hvorfor skal menneskeretten ikke forgå som en del af undervisningen i alle skoler, lad os starte med folkeskolen - der lærer de alligevel ikke noget - som statssponsoreret ret til at brække sig over tilværelsen. Er det ikke en uundværlig del af ethvert barns opdragelse, at kunne sige fuck hele tiden, sut pik og pløk dit og dat? For at slet ikke tale om, at aldrig lade en lejlighed passere til at kalde en kvinde en luder.

Er det ikke indvandrernes menneskeret, at blive fastholdt i en offerrolle, at blive understøttet i, at de er helt og aldeles uden for samfundet, en subkultur af ghettoaber?

Eller er det ikke pædagogers mest ophøjede opgave, at understøtte de unge i at det er ok, de bliver fornærmede og aggressive over, at mennesker de lige har chikaneret og bragt i livsfare faktisk anmelder det til politiet?

Er det ikke samfundets mest ophøjede og medmenneskelige rolle, at tildele en permanent offerrolle til unge indvandrere, fremelske deres subkultur og forstå deres aggression, frustration og vrede?

Jeg synes det er for dårligt, at vi ikke betragter evnen til at lukke lort ud som en positiv menneskelig egenskab.

Jeg synes ikke det skal fungere via markedet. Det er det for stort til, og mennesket for småt til.
Nej, der skal gives statsstøtte til så mange fækaliefabrikker som muligt, jo flere ønsker om menneskers død, jo bedre. Og alle som er specielt gode til fækaliesprog, bør belønnes med en årsindkomst på omkring 300.000 til 400.000 hvert år på statens regning resten af livet.

1 kommentarer:

Mester Hargi sagde ...

Gevaldigt digt!
Du har jo nok ret i at hvis den slags kørte i privat regi, så var det noget nemmere at ignorere den slags.

I hver fald i princippet, det var f.eks. ikke svært at finde nogle som havde ondt bagi over over de løjer som ungdomsafdelingrene af DF og de Radikale lavede til deres landsmøder.