tirsdag den 24. marts 2009

No Mercy

Jeg er selv fodbold fan, derfor vil jeg ikke kaste mig ud i, hvor stupide sådanne er.

Men jeg må ærligt talt slå en krølle på mig selv over kommentarerne til Arek Onyszko sagen. mordtrusler, banken sin eks-kone til hun var hævet, kvælertag osv.
Jo, han er ikke dømt endnu, men hvis sigtelserne holder, er der nogle, der mener han skal have lov til at blive, "for han er jo en god målmand", " hjælpe et menneske ud af en personlig krise", "Jeg kan bare ikke se, hvorfor han skal have en dobbelt straf" osv.

Måske er jeg bare gammeldags, men at slå og pine kvinder og børn, eller for den sags skyld andre som ikke kan forsvare sig selv, er det usleste, der findes næst efter at voldtage børn, eller at slå et menneske ihjel med vilje. Der skal sørme ingen nåde vanke, og da slet ikke fordi han er en kendt person, vigtig mand for OB osv.
Jeg har minus respekt for sådanne nogle krystere. Hvis de angriber en som kan banke dem med større sandsynlighed, end de kan banke ham, fair nok. Men der kan de sjovt nok godt beherske sig som regel - FØJ!

Nej, no mercy, YT! både af land og klub!

0 kommentarer: