tirsdag den 20. oktober 2009

Selv dårlig reklame er reklame

Bogen har kun været på markedet i 19 dage, men har allerede solgt 30.000 eksemplarer, oplyser forlaget.

...

»Sælger en bog 10.000 eksemplarer, har den virkelig solgt godt. Og mange bøger kommer i 1.000 eksemplarer.
Gæt selv hvilken bog, der er tale om?

Svaret findes her:

3 kommentarer:

Ulla sagde ...

Det er faktisk en bevidst markedsføringsstrategi at skabe offentlig debat og furore:

http://www.aos.dk/kalender/?th=46130&da=22&mo=10

Thomas Bolding Hansen sagde ...

Ja :) egentlig burde de jo sende flere flasker god vin til Tøger, fremfor at have truet med retten.

Men spil for galleriet, og drama, ja det hele sælger :P

Ulla sagde ...

Ja, lagde du mærke til, at da gryden var ved at gå af kog, gik Rathsack ud og 'sagde undskyld' for at få lidt mere opmærksomhed.