søndag den 7. juni 2009

Dot og Messer

En intim lille sejrsdans.

Morten ønskes herfra tillykke med hans kommende millionærstatus som EU parlamentariker.

Bare gå til den med fuld udnyttelse af tillæg og muligheder som en anden Glistrup. Modsat ham kan du ikke blive dømt for noget ulovligt og rigtig mange andre EU parlamentarikere gør det rent til egen fordel, ikke for at udstille EU cirkusset.

Så har vi den store taber. En gang troede jeg, at hvis jeg nogensinde fik en datter skulle hun hedde Sofia, det betyder jo visdom.

Men dagens Sofie lever ikke op til navnet.


- Især fordi jeg er den eneste, der har fremlagt konkrete politiske visioner, som jeg kan gå ned og fremlægge i Europaparlamentet, siger hun.
Ja, se det selv på hendes yderst visionære mærkesager:

WOW!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

At de radikale røg ud passer mig fint. De lå mig i undersøgelser fjernest sammenlignet med mine egne synspunkter.
Peter Buch

Anonym sagde ...

Hendes problem er at hun har omtrent den samme bedrevidende attitude som hendes partiformand, som jeg tror skræmmer rigtig mange vælgere væk.

Men SF må have været glad for at være i valgforbund med dem :-)