fredag den 26. juni 2009

Demokratisk afstemning om bloggen

Har fået lidt kritik omkring udseendet af denne blog - snøft (emotional blackmail, bare læs videre)-

Så jeg har oprettet en lille demokratisk afstemning omkring holdningen til bloggens udseende, som vil blive taget til fuld efterretning.
Den findes øverst, ude til højre.

I bedes bemærke, at der er mulighed for at afgive kryds i mere end et felt, hint, foreksempel kan i både sætte kryds i:
"Jeg synes godt om dens udseende"
Og:
"Jeg har svært ved at læse teksten, større tekst tak."

Det var bare et eksempel, overhovedet ikke en opfodring :)

Men nu ikke noget cookie snyderi, vel, vi er jo anstændige mennesker her :P

4 kommentarer:

WilliamJansen sagde ...

For en god ordens skyld, så har jeg stemt på bl.a. større skrift. Dermed mener jeg bare at den skal være kraftigere.

Sort på hvid med en rimelig font. Størrelsen er fint nok, og ellers stemte jeg på forandringer hele vejen rundt.

Jeg glæder mig til nyt look og gammelt indhold.

Thomas Bolding Hansen sagde ...

Hov hov, stemme resultatet er ikke givet på forhånd :P

Lotte sagde ...

"Hov hov, stemme resultatet er ikke givet på forhånd :P"


Hmm nej.....men nu har du i hvert fald fra to trofaste læsere et råd, som begge angiveligt seriøst mener, at du bør følge...



:-)

Georg sagde ...

Det er fint som det er. Ikke noget Bohemian Blue, please.
Du er identificerbar. Hold fast i det, og skal du ændre, så gør det nøk for bette nøk.