lørdag den 6. februar 2010

Churchill ikke for svage sjæle

Tiderne skifter og der er intet forkert i at drømme på livet løs og ønske fred til det øjeblik kuglen rammer hjertet, man skal bare helst være på det rene med, at det er ikke alle som lever i den samme lille boble som en selv.

En journalist på Ekstra Bladet har bemærket de små prik på boblen, men Churchill tør han ikke citere:

Da jeg var i Malaysia, satte ekstreme muslimer ild til 12 kirker. De har problemer med, at de kristne siger Allah om Gud. Det er forbeholdt os muslimer, siger de. I stedet for at brænde de kristne kirker af, burde muslimerne være stolte.

Aggressionen fik mig op i det røde felt. For jeg har fået nok af det pres, som et mindretal af hadefulde muslimer lægger på dem, der har en anden religion end dem selv...

DEN MAND, som mine forældre og jeg selv skylder vores frihed, er Winston Churchill. Havde manden, der var indbegrebet af det frie ord, tabt til Hitler, havde vi alle levet i en uhyggelig europæisk totalitærstat i dag.

Winston Churchill sagde om muslimerne, at de ved mere om at dø end om at leve. Og i et langt citat analyserede han de problemer, som Vesten har med den muslimske verden. Jeg vil gerne gengive hans skarpe analyse her, men jeg kan ikke, for den er ikke for sarte, ekstremistiske sjæle eller de typer, der slår ihjel i Guds navn...

ISLAM ER en god religion. Den er grøn, og den er social, men den misbruges ofte af ondskaben. Og så længe det tavse, muslimske flertal dukker sig, eskalerer konfrontationen. Vi er ved en korsvej, hvor alle gode muslimer må bekende kulør. De har holdt sig tavse alt, alt for længe.

Jeg er dybt uenig, Islam er ikke nogen god religion, der findes gode muslimer, altså mennesker som er gode uden at lade sig ødelægge og hjernevaske af Islam, men Islam er ikke god. Det har den aldrig været og bliver aldrig, for den var rådden fra sit ophav af, den udspekulerede rad til profeten muhammad.
De som man siger misbruger Islam, de gør det helt modsatte, de tager den på ordet, bogstav for bogstav. De bruger Islam i stedet for at ignorere den ordrette betydning.

Det blev kun til prik i boblen, en dag punkterer den. Så siger det et højlydt bang.

0 kommentarer: